tirsdag den 16. oktober 2012

Min lille Liza

"Det er én af de største gaver i livet, når vores børn fortæller os, hvad de vil, og hvad de ikke vil. De små historier er med til at vise os deres helt specielle personlighed."
Citatet er taget fra en bleproducents hjemmeside, og den ramte mig lige. For jeg skal da love for, at den lille pige i mit hjem kan sige fra og til og vise os hele sit spektre af personlighed! 
For eksempel tror jeg, at Liza Minnelli har fået sig en klon! Hannah går rundt og synger 'tomowwow, tomowwow, I lov ya, tomowwow, dææj away!!' Vi har nemlig set Annie på dvd, og nu synger hun så titelmelodien dagen lang, og vil også have, at jeg synger den som godnatsang! Jeg kan så kun de samme fire linjer, så det bliver nogle vældigt trivielle putte-seancer. Men sjovt er det.
Hun holder sig heller ikke tilbage med at optræde med sin skønsang - senest over for min kusines mand, som skulle charmes. Og nede i vuggestuen, hvor jeg tror, det virker som hendes usynlighedskappe - bag sangen er hun i sikkerhed. 
I det hele taget er den side af hendes personlighed slet ikke til at tage fejl af, og det er jo bare så sjovt at se, hvordan generne (og her nævner jeg selvfølgelig ingen navne...) på ingen måde fornægter sig! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar