mandag den 5. december 2011

Ud af tipien

Så kom dagen, hvor jeg blev indlemmet i samfundet igen, efter at have boet i tipi og undergået forvandlingen fra almindelig dødelig til MOR!
Jeg har stadig ikke helt forliget mig med titlen, men følelsen er ved at gro fast. Jeg kan for eksempel ikke se en tv-avis om anbragte børn eller et program om pingviner, hvis unger dør i kulden, uden at tudbrøle.
Alligevel gik det overraskende nemt at tage afsted på arbejde og blive der hele dagen. Takket være den yderst kompetente far, selvfølgelig. (For vi kan selvfølgelig ikke regne med Københavns Kommune før det lille pus både kan gå og remse kongerækken op.)
Og det var også helt vidunderligt at komme hjem igen til en lille, ny familie - nu i hverdagsklæder. Hverdagsklæder for undertegnede, i hvert fald.
Så nu er vi i gang! Med hverdagen/børnefamiliernes virkelige verden/vores ny status.

(Har i øvrigt ikke fået listet mine nye kvalifikationer op, men jeg håber at de træder klart og tydeligt frem i løbet af de næste par arbejdsdage...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar