mandag den 4. juli 2011

Er min baby blevet dum?

Vi bliver født med et vist antal hjerneceller, ikke? Som barn (eller hvornår det nu var) fik jeg at vide, at hver gang, jeg hoppede, mistede jeg hjerneceller. Øv.
Men nu tænker jeg så bare, om min lille basse allerede er ved at blive halvdum af at køre på toppede brosten og engang imellem blive kørt frontalt ind i forhindringer på en sindssyg mors jagt på at nå bare en enkelt butik, inden ungen vågner.
For eksempel som i dag, da jeg bankede venstre forhjul ind i betonfoden af en lysmast på vej hjem fra Netto…
Jeg har kun gjort den fejl at kigge ned i barnevognen på det stakkels lille barn én gang, mens jeg kørte på brosten. At se det lille hoved hoppe rundt… Nej. Fra nu af sover hun bag myggenet og en stofble og pakket ind i voksipose!

P.S.: Undgå Viborg, hvis du vil spare dit barns hjerneceller!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar