onsdag den 15. juni 2011

Velkommen i skabet!

Som vi siger herhjemme: I concur! Jeg giver alle de kunstnere ret, der påstår, at de bliver inspireret af at blive forældre.
For mig har forældreskabet åbnet en åre af…hmmm… om ikke kreativitet, så af observationer, jeg af uransaglige årsager har behov for at dele.
Jeg har forsøgt mig med en blog tidligere, men den kom aldrig op at køre. Sikkert fordi, jeg ikke kunne finde ud af, hvad den skulle handle om. Men at få et barn… Nøj. (Og må jeg i den anledning bemærke, at min datter i dag er begyndt at gribe fat om sine fødder! Som sagt: En åre af vigtige observationer flyder nu frit!)

Pludselig forstår jeg, hvorfor enhver kvinde, der kan håndtere en computer, skal have en ’mor-blog’. Det forstod jeg ved gud ikke før!

Bliver du klogere? Sikkert ikke! Er det en god måde at fordrive de kostbare timer, min datter sover? Absolut ikke! Men nu har jeg skrevet stikord ned på min iPhone i løbet af de sidste tre måneder, så jeg kan lige så godt prøve blogvæsenet af, så indtastningerne ikke er helt forgæves. Hvert et minuts energiforbrug tæller, når ens liv er indtaget af et lille væsen, der kræver al ens opmærksomhed og for det meste minimum én af ens hænder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar